Tik-Tok USA: Το Ισραηλινό λόμπι στο τιμόνι της πλατφόρμας και ο ελέγχος της πληροφορίας

Journalists Network For Palestine – Greece

Tik-Tok USA: Το Ισραηλινό λόμπι στο τιμόνι της πλατφόρμας και ο έλεγχος της πληροφορίας

 

Από την έναρξη της γενοκτονίας στη Γάζα, ένας από τους εμμονικούς στόχους των σιωνιστών των ΗΠΑ και της κυβέρνησης Νετανιάχου ήταν το TikTok. Ευθέως το κατηγορούσαν ως «βασικό στην ταχεία μείωση της υποστήριξης της αμερικάνικης νεολαίας προς το Ισραήλ». Ο ίδιος ο Μπίμπι δήλωσε προ μηνός ότι «τα όπλα αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου… Αλλά τα πιο σημαντικά όπλα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…Γι αυτό και η εξαγορά του TikTok, είναι η πιο σημαντική εξαγορά [για το Ισραήλ] αυτή τη στιγμή».

H δηλωσή του ερχόταν μετά αυτήν του επικεφαλής της AntiDefamation League – ενός ακόμη πλοκαμιού ης μακράς χείρας των σιωνιστών-, Τζόναθαν Γκρίνμπλατ, ο οποίος είπε μες στο Ισραηλινό κοινοβούλιο πως έχει τεράστια σημασία «η κατάληψη της εφαρμογής αυτής».

Ο ρόλος που έπαιξε το Tiktok στην αφύπνηση των νέων ανά τον κόσμο – και, βέβαια, στις ΗΠΑ, από την έναρξη της γενοκτονίας, ήταν όντως σημαντικότατος. Γι’ αυτό και η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε μπει στη διαδικασία να το απαγορεύσει πλήρως στις ΗΠΑ, ξεσηκώνοντας τεράστιες αντιδράσεις.

H επίσημη κυβερνητική δικαιολογία ήταν «φόβοι για την συλλογή πληροφοριών από την Κίνα», αλλά ήδη είχε καταγραφεί ο πανικός των φιλοϊσραηλινών δημοκρατικών για το ρόλο της πλατφόρμας στην υποστήριξη του Παλαιστινιακού λαού.

Έτσι, σήμερα, η αγορά των επιχειρήσεων του TikTok στις ΗΠΑ γίνεται, κατ’ ουσίαν, από το Ισραήλ και το σιωνιστικό λόμπυ των ΗΠΑ, γι αυτόν ακριβώς το λόγο.

Βασικός μέτοχος (για να θυμηθούμε μια δική μας ιστορία από τα παλιά) είναι, πια, ο ιδιοκτήτης της Oracle, Λάρρυ Ελλισον, ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου.

Κι όχι μονον: έχει χορηγήσει 250 εκατομμύρια δολλάρια στο “«δρυμα Τονυ Μπλερ Για την Παγκόσμια Αλλαγή» – κι έχει τάξει 100 ακόμη- και έχει ενισχυσει με δεκάδες εκατομμύρια το σύλλογο «Φίλοι του IDF» στις ΗΠΑ, ποσά από δέκα ως δεκαέξι εκατομμύρια σε κάθε ετήσια σχετική χολυγουντιανή εκδήλωση.

Παράλληλα, μες στο τελευταίο διάστημα, ο γιός του, Ντέηβιντ Ελλισον, έχει γίνει επίσης βασικός μέτοχος ή έχει πλήρως αγοράσει σειρά σημαντικών αμερικάνικων μήντια (CBS News, CNN, Warner Brothers, Paramount), και σκέφτεται να τοποθετήσει επικεφαλής του μεγάλου αυτού ομίλου που δημιουργεί την Μπάρι Ουάις (Bari Weiss), φανατική σιωνίστρια και άνθρωπο του πιο βαθιά συντηρητικού Ισραήλ.

Για να ολοκληρωθεί η εικόνα της διαπλοκής και της απόφασης να ελεγχθεί το αφήγημα, αξίζει να αναφέρουμε πως οι Ελλισον είναι φανατικοί υποστηρικτές του Μάρκο Ρούμπιο, που, το 2015 «πέρασε τις εξετάσεις» των σιωνιστών, μετά από δείπνο με τον Λάρρυ, ο οποίος θα ενημερώσει τον τότε πρέσβυ του Ισραήλ στον ΟΗΕ, Ρον Πρόσορ: «ήταν μια πολύ καλή συνάντηση.

Ο Μάρκο θα αποτελέσει έναν μεγάλο φίλο του Ισραήλ. Θα κανονίσω να συναντήσει τον Τόνυ Μπλερ». Ακολούθησε η κατάθεση πέντε εκατομμυρίων δολαρίων στην προεκλογική εκστρατεία του Ρούμπιο.

Σύμφωνα με το Drop Site News, που έφερε όλα αυτά στο φως, η παρουσία του Μπλερ στην «ανασυγκρότηση της Γάζας» έχει αυτόν ακριβώς το ρόλο: την δημιουργία των μηχανισμών παρακολούθησης των κατοίκων από την Oracle. «Δεν χρειάζεται να μαντεύουμε τι είδους κοινωνία θέλει να δημιουργήσει ο Eλλισον.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με επενδυτές πέρυσι, είπε ότι η μαζική επιτήρηση είναι αναπόφευκτη και θα κρατήσει τους πολίτες στην “καλύτερη δυνατή συμπεριφορά”. Είπε, “Θα έχουμε πλήρη εποπτεία… Κάθε αστυνομικός θα επιβλέπεται ανά πάσα στιγμή και, αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αναφέρει αυτό το πρόβλημα και θα το αναφέρει στο κατάλληλο άτομο.

Οι πολίτες θα έχουν την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά επειδή θα καταγράφουμε και αναφέρουμε συνεχώς όλα όσα συμβαίνουν”», έγραφε το καλό δημοσιογραφικό σάιτ, που αναφερόταν και στην στενή σχέση του Ελλισον με το Νετανιάχου, τον οποίο φιλοξένησε στο ιδιωτικό του νησί και στον οποίο πρόσφερε μια θέση στο ΔΣ της Oracle οταν ο τελευταίος έκανε ένα διάλειμμα από τις πρωθυπουργίες.

H εξαγορά του TikTok στις ΗΠΑ δεν αποτελεί μια απλή επιχειρηματική πράξη. Αποτελεί τρόπο ελέγχου του αφηγήματος σε ένα κατ’ εξοχήν ελεύθερο – ως τώρα- μέσο, και μηχανισμό λογοκρισίας που παρέχει στον κάτοχο του μέσου – δηλαδή στο Ισραήλ- τη δυνατότητα να αποφασίζει την ορατότητα ειδήσεων, προτάσεων και σχολίων.

Κι όχι μόνο τώρα, όχι μόνο για τη γενοκτονία που παρακολουθούμε «σε απευθείας μετάδοση» κατά μεγάλο βαθμό και χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο έλεγχος του παγκόσμιου δημόσιου διαλόγου είναι το τελικό ζητούμενο.