Η ίδια αποτυχημένη συνταγή
Ό,τι ο σιδηρόδρομος, έχει γίνει από το κατεξοχήν λαϊκό σταθερό μέσο μεταφοράς το πιο επισφαλές, το ξέρουμε – δυστυχώς, πικρά.
Ότι μετά το έγκλημα των Τεμπών έχουν πυκνώσει όλο και περισσότερο οι καταγγελίες για έλλειψη σήμανσης, ασφάλειας και συντήρησης των υποδομών, είναι γνωστό.
Ότι όμως την Τετάρτη λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, ο συρμός εισήλθε σε λάθος γραμμή εξόδου και συνέχισε για αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να το ακινητοποιήσει ο μηχανοδηγός και σε συνεννόηση με τον σταθμάρχη να επιστρέψει στον σταθμό… με όπισθεν – και στη συνέχεια αυτό διαψεύστηκε από τον υπουργό Κυρανάκη που είπε πως υπάρχει «εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεδιοίκησης» και τον ΟΣΕ που επίσης διέψευσε λέγοντας πως η έλλειψη ενημέρωσης εκ μέρους της εταιρείας «είναι απαράδεκτη και πλήττει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και της κοινωνίας»….
…ε αυτό είναι από τα ανείπωτα!
Τι είναι, άραγε, χειρότερο;
Ότι ο σιδηρόδρομος μαραζώθηκε, απαξιώθηκε, ξεπουλήθηκε και κακοδιοικείται σε βαθμό – κυριολεκτικά – εγκλήματος;
Η αρρωστημένη εμμονή τους να τα βγάζουν όλα “fake news”;
Ή ότι χρησιμοποιούν τα ίδια επιχειρήματα με τον πρώην υπουργό Καραμανλή;













