Η Λαϊκή Ενότητα Θεσσαλονίκης στηρίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ

0

ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Θεσσαλονίκη 2/8/2022

Η ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ

 Η Λαϊκή Ενότητα Θεσσαλονίκης στηρίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, οι οποίοι υφίστανται τις επώδυνες συνέπειες μιας μακροχρόνιας εγκληματικής πολιτικής, απέναντι στο μοναδικό φορέα αστικών συγκοινωνιών που διαθέτει η Θεσσαλονίκη.

Μιας πολιτικής, η οποία έχει φέρει τον φορέα σε ημιθανή κατάσταση, με έναν γερασμένο και απαξιωμένο στόλο, ο οποίος σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες μετακίνησης των λαϊκών στρωμάτων της πόλης και λειτουργεί ως υγειονομική βόμβα στην περίοδο της πανδημίας. Η κοροϊδία «πέφτει σύννεφο», από την περίοδο που ο ΟΑΣΘ ανήκε σε ιδιώτες, οι οποίοι εισέπρατταν κάθε χρόνο κέρδη, μέσω των επιχορηγήσεων του Οργανισμού από το δημόσιο προϋπολογισμό, μέχρι την υπαγωγή του στο δημόσιο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, μετά από παλινωδίες και υπαναχωρήσεις δυο ετών, η οποία δεν κατάφερε (;;;) ούτε την διαδικασία εκκαθάρισής του να ολοκληρώσει.

Η κοροϊδία αυτή συνεχίζεται και απέναντι στους εργαζόμενους του Οργανισμού, οι οποίοι, αφού είχαν συναινέσει στη μείωση των μισθών τους προκειμένου να επιβιώσει ο φορέας, αφού είχαν συμφωνήσει σε Σ.Σ.Ε το Δεκέμβρη του 2021, βρίσκονται τώρα έωλοι, χωρίς εγκεκριμένη ΣΣΕ, εξαιτίας της αναξιοπιστίας της κυβέρνησης της Ν.Δ. και των αρμόδιων Υπουργείων Μεταφορών και Υποδομών, με μειωμένο προσωπικό, μειωμένες αποδοχές, με συνεχείς κλητεύσεις στα δικαστήρια και ποινικοποιήσεις των απεργιών τους, αλλά με υποσχέσεις που «καλά κρατούν».

Μετά από όλα αυτά, συνιστούν μεγάλη πρόκληση οι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις του κ. Σκόδρα ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ με τις απεργίες τους ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό, ενώ επί χρόνια το ταλαιπωρούν οι Διοικήσεις του ΟΑΣΘ και οι κυβερνήσεις διαχρονικά, καθώς και ότι είναι θέμα χρόνου να βρεθεί λύση στα προβλήματά τους, όταν η συμφωνημένη ΣΣΕ αραχνιάζει στα συρτάρια των Υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών και κανένας από τους αρμόδιους Υπουργούς δεν κάνει την κίνηση να την υπογράψει, υλοποιώντας την αντεργατική πολιτική της νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης της Ν.Δ., η οποία με νομοθετικές ρυθμίσεις, αλλά κυρίως στην πράξη, υφαίνει ως νέα Πηνελόπη το σύγχρονο εργασιακό καθεστώς γαλέρας.